V rámci covidu společnost zaznamenala výrazný nárůst prodeje chemie a doplňků prostřednictvím e-shopu, který bylo potřeba analyzovat a především zefektivnit. Zároveň to byl impulz pro další rozvoj poprodejní péče. Na portále, najdou zákazníci vedle eshopu návody, videonávody, FAQ. Díky vyhodnocování dat mohou v USSPA upravit procesy i samotný obsah portálu. Správný obsah portálu zároveň tak v USSPA šetří kapacity například servisního oddělení. Obojí jim umožňuje větší profesionalitu a vede především k větší spokojenosti zákazníků.
Tyto procesy podporuje GIST Intelligence analýzou servisních hlášení i ticketů. Z nich je možné analyzovat například frekvenci typizovaných servisních zásahů, životnost a odolnost vybraných komponent vířivky a mnoho dalšího. Pomocí GIST Intelligence jsou dále analyzovány také dostupné logy nainstalovaných vířivek což je důležité pro vývoj nových produktů.