Přečtěte si zhodnocení spolupráce zákazníkem, se kterým jsme začali spolupracovat v září 2021. Pan Jan Černý, Area Sales Manager společnosti STOCK Plzeň – Božkov s.r.o. odpovídá na naše otázky.
Prípadová štúdiaV softwarovém řešení
GIST Aplikace
jsme našli ideální nástroj pro kompletní agendu smluv.
Díky bohatým znalostem konzultantů
proběhla implementace systému hladce a rychle.
Generování dokumentů ze šablon
je jednou z nejužitečnějších funkcí modulu Evidence smluv.
Je jedničkou na Českém trhu, kde již přes 100 let vyrábí nejjemnější tradiční lihoviny a hořké likéry.
S portfoliem čítajícím 100+ produktů je Stock Plzeň lídrem na trhu v objemu konzumovaných lihovin.
Výrobce nejjemnějších tradičních lihovin a hořkých likérů.
DATUM VZNIKU | 1920 |
POČET ZAMĚSTNANCŮ | 400+ |
TRŽBY ZA ROK 2020 | 2,7 Mld. Kč |
„V GISTu jsme našli skvělého spojence. Spolupráce funguje velmi dobře, vše hodnotím pozitivně. Oceňuji bohaté zkušenosti celého týmu z jiných projektů a silně proklientský přístup.“
Jan Černý
Area sales manager
Už je to více než rok, kdy jsme předali našim zákazníkům ze společnosti STOCK Plzeň – Božkov s.r.o. do užívání modul Evidence smluv na platformě GIST Aplikace. U této příležitosti jsme položili několik otázek panu Janu Černému, Area Sales Managerovi společnosti STOCK a klíčovému uživateli systému GIST Aplikace.
Platformu GIST Aplikace nyní využívá deset zaměstnanců společnosti. V plném provozu očekáváme nižší desítky (cca 50) zaměstnanců.
Aktuálně v systému evidujeme obraz stovek zasmluvněných zákazníků společnosti STOCK, které pravidelně načítáme z CRM systému. Tyto záznamy pravidelně aktualizujeme, aby měli obchodní zástupci vždy aktuální data, se kterými pracují.
GIST: Co bylo hlavním „spouštěčem“ spolupráce, jaký problém jste řešili?
Jan Černý: „„Spouštěčem“ spolupráce jsem byl já, protože jsem v rámci své pozice dostal na starosti agendu smluv, která bohužel ve firmě nebyla moc dobře řešena. Vše se evidovalo v excelu, což není úplně ideální situace pro společnost naší velikosti.
Hledali jsme moderní on-line prostředí, sdílené pro všechny uživatele, s možností generování smluv a nabídek, následným exportem souborů, různými právy pro různé úrovně uživatelů, automatickými funkcemi vyplňování údajů, notifikacemi a možná i přístupy pro naše zákazníky.
Ideální řešení jsme našli právě v platformě GIST Aplikace, která všemi uvedenými funkcionalitami disponuje.“
GIST: Jak hodnotíte dosavadní spolupráci z hlediska naplnění cílů projektu?
Jan Černý: „Na začátku jsem si uvědomil, jak je klíčové se vzájemně pochopit, navnímat problematiku a „přeložit“ zadání do řeči IT. Včetně detailní definice pravidel a jejich podmínek.
Díky zkušenostem od jiných zákazníků a dobře mířeným otázkám mě konzultanti GISTu navedli k tomu, jak by celé řešení mohlo fungovat. Od začátku spolupráce byla na klucích znát silná zkušenost s podobnými řešeními.
Díky společné precizní práci na zadávací dokumentaci jsme si také uvědomili, co můžeme změnit na naší straně a kde potřebujeme přenastavit mantinely.
Od začátku jsme se také bavili o tom, kam by se celé řešení dalo rozvíjet.
Samozřejmě celý proces není jen procházka růžovou zahradou, zažili jsme také porodní bolesti. Narazili jsme například na otázku zabezpečení dat (IT security) či jsme chvíli ladili napojení na naše stávající systémy. Vše se vždy podařilo elegantně vyřešit.
Vtipná situace nastala, když naše IT oddělení v Polsku navrhovalo ukončit spolupráci s odůvodněním, že vymýšlíme něco, co už ve skupině máme. Když však kolegové z Polska nahlédli pod pokličku řešení GIST Aplikace a zjistili co vše umí nastal zásadní obrat – řešení se rozhodli použít pro celou skupinu.“
GIST: Jak hodnotíte uživatelské prostředí?
Jan Černý: „Z mého pohledu je uživatelské prostředí GIST Aplikace standardní. Nyní společně definujeme, co vše se má zobrazovat základním uživatelům, (já vidím vše) v otevřené verzi je to transparentní a lehce nepřehledné, proto budeme upravovat práva zobrazení i notifikace na míru jednotlivým rolím v týmu.
GIST: Jak hodnotíte spolupráci s týmem GIST Aplikace?
Jan Černý: „Máme skvělého spojence na straně GISTu – Jakub Nedošínský je nám pevnou oporou a jeho přístup hodnotím jako velmi pro-klientský. Jakub pružně a rychle reaguje (klidně i v pátek v 5 odpoledne). :)
Když někde náhodou najdeme chybku, většinou to vaši kluci do 2 dnů opraví a my dostáváme opravenou aktualizaci.“
GIST: Co byste naopak chtěl na spolupráci zlepšit?
Jan Černý: „Vše je v naprostém pořádku, spolupráce funguje dobře, hodnotím to velmi pozitivně. Žádný z mých dotazů kluky nikdy nepřekvapil...“
GIST: Plánujete rozvoj spolupráce, případně jakým směrem?
Jan Černý: "Jak již zaznělo, budeme se bavit o řešení pro celou skupinu.
Dále máme v plánu odladit výstupy dat, pro jednotlivé uživatelské úrovně, reporting, notifikace i pro zákazníky, ukládání a exporty smluv. Propojení na další Interní SW systémy například se správou faktur (fa schválená / zaplacená / čeká).
Předpokládá se také budoucí napojení na zdroj evidovaného zboží, abychom i ceny a zboží načítali do GIST Aplikace a měli tak vše zcela aktuální vůči cenám stanoveným společností STOCK. Přínosem také bude aktuální seznam zboží v daném okamžiku díky pravidelným datovým přenosům."
GIST: Děkujeme za rozhovor!
Chcete mít pořádek ve smlouvách a dokumentech stejně jako společnost STOCK Plzeň?
Domluvte si s námi schůzku.
Posoudíme aktuální stav a navrhneme optimální řešení.