Úvod   Aktuality   Finanční stabilizace firmy v období krize

Finanční stabilizace firmy v období krize

14. 4. 2009

Jan Sladek
Jan Sladek Konzultant

V rámci akce vystoupili Pavel Stránský, finanční ředitel společnosti Behr Czech s.r.o., a Gabriela Hlisníková, controllingová poradkyně společnosti GIST, s.r.o., kteří na příkladu společnosti Behr Czech Group ukázali, jak je možné připravit podnik na finanční krizi.

Zmínili několik důležitých faktorů ovlivňující stabilitu firmy. Součástí protikrizových opatření se tak v dané společnosti stalo například omezení outsourcingových služeb či změna pracovní doby. Přednášející kladli důraz na lepší operativní plánování, jehož součástí je naučit se pružněji reagovat na požadavky zákazníků a lépe monitorovat nejen současný, ale hlavně budoucí vývoj skladu. Upozornili také na fakt, že se nemalé částky dají paradoxně ušetřit na dopravě.

V neposlední řadě zmínili implementaci nového softwaru GIST controlling, nadstavbového manažerského a controllingového systému.

Za zavedení tohoto projektu do ČSOB Leasing Praha získal GIST ocenění v 11. ročníku soutěže Microsoft Awards v kategorii Nejlepší Business Intelligence řešení.

Večerní platforma byla určená nejen členům Controller-Institutu, ale také všem zájemcům o aktivity tohoto vzdělávacího sdružení. Akce se uskutečnila ve středu 1. dubna; partnerem se stala společnost GIST, s.r.o.

Téma finanční stabilizace podniku je v době stále trvající ekonomické recese více než aktuální. Controller-Institut proto uspořádal controllingovou platformu zaměřenou právě na tento problém.

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies.
Nastavení Souhlasím
Souhlas můžete odmítnout zde.
×
Nastavení cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies dle kategorií, jak vyhovují nejlépe Vašim preferencím.

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a všech funkcí, které nabízí a nemohou být vypnuty bez zablokování funkcí stránky. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, přihlášení k zákaznickému účtu, fungování filtrů, nákupní proces nebo ukládání nastavení soukromí. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány a jsou aktivní vždy

Analytické cookies

Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme anonymně a souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Díky těmto cookies můžeme optimalizovat výkon a funkčnost našich stránek.

Preferenční cookies

Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například Vámi preferovaný jazyk, měna, oblíbené nebo naposledy prohlížené produkty apod. Díky těmto cookies Vám můžeme doporučit na webu produkty a nabídky, které budou pro Vás co nejzajímavější.

Marketingové cookies

Marketingové cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám dokázali zobrazit co nejrelevantnější obsah nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. To je možné díky vytváření tzv. pseudonymizovaného profilu dle Vašich zájmů. Ale nebojte, tímto profilováním zpravidla není možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas s těmito cookies, neuvidíte v reklamních sděleních obsah ušitý na míru Vašim zájmům.