7. 2. 2014
Výstupem bude Strategie společnosti na období 2014 – 2016. Členy teamu pro formulaci strategie je management společnosti i zástupci zřizovatele statutárního města Hradec Králové.
Strategie vymezí základní strategický rámec, bude definovat poslání, vize a hodnoty společnosti. Bude vycházet z analýzy vnitřních a včerejších podmínek, identifikovat externí faktory a analyzovat interní schopnosti a zdroje. Vlastní strategie nastaví perspektivy, stanoví ukazatele pro měření cílů, metriky a cílové hodnoty ukazatelů a nadefinuje program strategického rozvoje. Součástí projektu je i implementace nadefinovaných postupů do činnosti managementu společnosti. Dojde tak k rozvoji systému řízení, rozvoji strategické zpětné vazby a jejímu provázání s taktickou úrovní řízení a sdílení strategie zřizovatelem, managementem, zaměstnanci, zákazníky – občany i návštěvníky města Hradec Králové a partnery společnosti.
O společnosti Dopravní podnik města Hradce Králové, a.s.
Hlavní činností společnosti Dopravní podnik města Hradce Králové je provozování městské hromadné dopravy ve městě Hradec Králové a do dopravně připojených obcí Vysoká nad Labem, Lochenice, Předměřice nad Labem, Stěžery a Stěžírky. Městská hromadná doprava je zabezpečována trolejbusy a autobusy.
Kromě hlavní činnosti společnost provozuje vedlejší činnostmi: vyučování řízení motorových vozidel, opravy motorových vozidel a mytí vozidel, výroba městského mobiliáře, reklamní a propagační činnost, provozování tělovýchovných zařízení a zařízení sloužících k regeneraci a rekondici, holičství, kadeřnictví, prodej motorové nafty smluvním zákazníkům a zájezdová doprava.
V letech 2006 až 2008 byla realizována výstavba moderního Terminálu hromadné dopravy v Hradci Králové – Terminál BUS HD. Jeho investorem a provozovatelem je Dopravní podnik města Hradce Králové.
Více o společnosti Dopravní podnik města Hradce Králové získáte na www.dpmhk.cz Dopravní podnik města Hradce Králové, a.s. zahájil projekt Definice strategie společnosti. Koučem celého procesu je společnost GIST, s.r.o.