6. 5. 2008
Hlavními cíli projektu jsou:
- hodnocení rentability produktového a zákaznického portfolia na základě vyhodnocování minulých prodejů a jejich krycích příspěvků (marží)
- adresné přiřazení slev a bonusů a přímých nákladů prodeje, dopravy a nákupu
- plánování a hodnocení nákladů a výnosů jednotlivých středisek
- hodnocení ziskovosti odbytových středisek po vnitropodnikovém zúčtování režií
- propočet ukazatelů bonity dodavatelů a odběratelů
- výpočet sazeb slev, bonusů a obchodních nákladů pro jejich přiřazení produktovým a zákaznickým skupinám
O společnosti Mäspoma
Mäspoma je od roku 1991 významným výrobcem koření, kořenících směsí, ochucovadel, přírodních a umělých obalových materiálů. Široký sortiment je distribuovaný jak na domácím trhu, tak na trzích Evropské unie.
Aktivity spoločnosti jsou rozdělené do dvou hlavních divizí podle koncového zákazníka:
- prodej obchodním řetezcům a gastrozařízením
- prodej masokombinátům a firmám v potravinářském průmyslu
Více o společnosti Mäspoma získáte na www.maspoma.sk.
Společnost Mäspoma s.r.o. Zvolen zahájila implementaci manažerského systému GIST Controlling přednastaveného pro systém Helios Green. Projekt je potvrzením úspěšné spolupráce se společností JMS Zvolen, která je dlouhodobým IT partnerem společnosti Mäspoma.