Mezi hlavní přínosy projektu patří:
O společnosti Mlékárna Hlinsko
Historie firmy Mlékárna Hlinsko se píše od roku 1939. Jako první byla zahájena výroba sušeného mléka, mléka pro děti, sušeného podmáslí a zahuštěného mléka.
Výrobní sortiment byl v roce 1994 rozšířen o výrobu trvanlivých mlék plněných do kartónových obalů. Vyráběné produkty jsou dodávány na trh pod tradiční značkou Tatra již od roku 1958.
O kvalitě výrobků svědčí získání osmi ocenění národní značky pro domácí potraviny KLASA, zlatých medailí v soutěži o nejlepší mlékárenský výrobek roku 2005 pro výrobek Moccacino a roku 2007 pro výrobek Caffé Latte.
Společnost Mlékárna Hlinsko zaměstnává cca 250 lidí a roční obrat činí téměř 3 mld. Kč.
Více o společnosti Mlékárna Hlinsko získáte na www.tatramleko.cz.
Spolupráce společnosti GIST v oblasti definice a realizace strategie ve společnosti Mlékárna Hlinsko, s.r.o. je podpořena implementací systému GIST Controlling pro strategické plánování.