Věcný rozsah projektu je zaměřen na oblast, prodeje a nákupu a klade důraz na analýzu velkého objemu dat, díky široké paletě produktů a jejich variant.
Hlavní důvody výběru:
O společnosti pietro filipi
Společnost pietro filipi byla založena roku 1993 v České Republice. Italský název společnosti vznikl díky návrhářské inspiraci Itálií a jejím vyhlášeným vztahem k módě, designu, kultuře, umění žít a docenit krásné věci.
Až do roku 1998 pietro filipi vyvíjelo kolekce pro odběratele v rámci velkoobchodního modelu. S růstem prvních obchodních center a celkového změny struktury trhu se začala rozvíjet maloobchodní síť pomocí franchizových partnerů. V roce 2004 došlo k vybudování sítě vlastních obchodů pietro filipi – 22 prodejen v Čechách, 4 na Slovensku a k postupné expanzi dále do zahraničí. Dnes lze značku pietro filipi zakoupit ve více než 70 prodejnách v 8 zemích Evropy.
Více o společnosti pietro filipi získáte na www.pietro-filipi.com
Společnost pietro filipi, s.r.o. Praha podepsala smlouvu na implementaci datového skladu a controllingové systému GIST Intelligence. Zdrojová data poskytuje systém ESO.