Termín: pátek 12. 11. 2021 10:00 – 10:45 hodin
Forma: MS TEAMS
Na základě příznivých ohlasů z obdobného workshopu pro controllery jsme se rozhodli nabídnout workshop přímo pro PERSONALISTY, ve kterém se zaměříme na proces sestavení plánu personálních nákladů za pomoci automatizovaných výpočtů vybraných mzdových složek. Dozvíte se, jak plánovat personální náklady snadněji a přitom podrobněji.
Všichni oceníme, když se podělíte o své zkušenosti. Věříme, že se dozvíte zajímavé informace.
Program:
V rámci programu představí Zuzana Šepsová, manažerka personálního útvaru ze společnosti Pražské vodovody a kanalizace, a.s. postup sestavení plánu personálních nákladů.
Za GIST se zúčastní:
Klára Ptáčková, konzultant, moderátor workshopu
Gabriela Hlisníková, vedoucí konzultant controllingu
Robert Panoch, projektový ředitel
Děkujeme a těšíme se na Vaši účast.
Vaše přihlášky na workshop nám zasílejte do 5. 11. 2021
na e-mail: marketing@gist.cz
Jako součást přihlášky uveďte Vaši e-mailovou adresu, na kterou Vám před konáním akce zašleme pozvánku pro připojení ke schůzce Microsoft Teams.
Podívejte se do Archivu Workshopů Praktického Controllingu.